من و آقای شکلات
لحظه لحظه هاتون شکلاتی

من و آقای شکلات با هم تفاوت داریم. مثلآ الان که من دارم اینجا مینویسم، آقای شکلات خوابه

صبحها من ساعت 8 بیدار میشم و اون معولآ بین 12 تا 1 من بهش میگم "خوابالـــو" ، اونم به من میگه "تو خیلی کم میخوابیــــا"

آقای شکلات بسیار بسیار آرومه. یعنی آرامشی که توی چشماش هست یکی از قشنگترین چیزاییه که تا حالا دیدم ولی من پر سرو صدا و شیطونم وقتی پیش همیم آقای  شکلات 100 تا کلمه حرف میزنه و من 1100 تا دست خودم نیس هیجانزده میشم و هی حرف میزنم و میخندم

خیلی وقتا هم خیلی شبیه به هم میشیم.  کافه ی مورد علاقمون ژاندارکه. وقتی پیش همیم به همدیگه نگاه میکنیم و بی دلیل میخندیم

هردوتامون کتاب خوندنو دوست داریم. البته آقای شکلات بیشتر از من کتاب میخونه. نیس که کنکـــور دارم، زیاد وقت ندارم.

توی تابستون آقای شکلات چندتا از کتاباشو داد که من بخونم. حالا هروقت دعوامون میشه و من میخوام قهر کنم ، اولین حرفی که میزنم اینه ===> "دیگه نمیخوام ببینمت. کتاباتو هم میبرم میذارم ژاندارک. برو بگیرشون "

جالبیش به اینه که هیچوقتم اینکارو نکردم به محض اینکه این حرفو میزنم، بعدش هی توی دل خودم میگم "خدایا عجب غلطی کردما " بعد هم سریعآ با هم آشتی میکنیم

درضمن دو تا بچه ی خوشگل هم داریم. "فندق" پسرمونه و "گردو" هم دخترمونه البته سن دقیقشونو نمیدونیم بعضی وقتا نی نی هستن بعضی وقتا هم میرن مدرسه بعضی وقتا گردو بزرگتره و بعضی وقتا هم فندق بزرگتره تازه بین خودمون بمونه ها آقای شکلات اوایل فراموش میکرد کدومشون دختره و کدومشون پسر حالا الان یاد گرفته جنسیتاشونو

حالا تفاوت و تشابه به کنار، ما خعلی به هم میایم. خــــــعــــــــلــــــی! همه میگنا

پ.ن : این پست رو صرفآ جهت کم کردنِ بارِ ادبیِ وبلاگم گذاشتم

 



نظرات شما عزیزان:

رامین
ساعت0:41---18 دی 1391
کاش میدانستی آن کس که در تو امید به زندگی را پرورش میداد ، خودش محتاج ، قطره ای از باران محبت بود

رامین
ساعت0:07---16 دی 1391
برايت دعا مي کنم که اي کاش خدا از تو بگيرد هر آنچه را که خدا را از تو مي گيرد

پس تو کوچایی


رامین
ساعت1:48---12 دی 1391
آن روز که همه به دنبال چشم زيبا هستند، تو به دنبال نگاه زيبا باش

فرشته
ساعت22:01---8 دی 1391
khoobi golam?

ramin
ساعت2:35---6 دی 1391
کاش وقتی آسمان بارانیست چشم را با اشک باران تر کنیم ، کاش وقتی که تنها می شویم، لحظه ای را یاد یکدیگر کنیم


...




فرشته ی هفت آسمان
ساعت20:56---3 دی 1391
ای بابا

فرشته ی هفت آسمان
ساعت19:55---30 آذر 1391
ای بابا آپ کن دیگه

فرشته ی هفت آسمان
ساعت19:40---19 آذر 1391
چه آقای شکلات خوفییییییییییییییییییییییییییی یییییییی

mojdeh
ساعت16:42---18 آذر 1391
che ajab khanoome kam peyda ishala k hamishe baham bashino shad

فرشته ی هفت آسمان
ساعت21:55---15 آذر 1391
salam golam.ey val injoori kheily behtaere ke harfe deleto migiaaaaaaaaaaaaaaaaa

ramin
ساعت17:39---15 آذر 1391
لنگر عشق زدم بر دل طوفانی تو
تکیه گاهم شده است ساحل بارانی تو



ههههه خیلی جالب بود. یاد چند سال پیشم با اون خیالات انشرلی مانندم افتادم. مرسی ازت


shabnam
ساعت17:10---14 آذر 1391
Cheghaad khoobe in shokoolatie mano aghaye shokolat hmaishe ba hamaan

shabnam
ساعت17:10---14 آذر 1391
Cheghaad khoobe in shokoolatie mano aghaye shokolat hmaishe ba hamaan

shabnam
ساعت17:10---14 آذر 1391
Cheghaad khoobe in shokoolatie mano aghaye shokolat hmaishe ba hamaan

mr.shokolat
ساعت16:04---13 آذر 1391
khanome shokolat aberumono bordi kewww )hala man jensiataro yadam miraft khodemon to manzel halesh kardim dg,va inke bar adabi be shedat o hedat to in post kam shod kheili mamnon ye chize dg inke kheiliii duseeeeeeeeeeeeet daram khanome shokolat kheili kheili kheili

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->

+دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:,

11:0 دختر شکلاتی |